2012. március 19., hétfő

Könyv

Általában csak a más és az én problémáim, kérdéseim foglalkoztatnak
nem szoktam a baltám "az élet nagy kérdésibe" vágni. Ma viszont
beférkőzött egy gondolat a fejembe és az istenért sem akar kiszállni onnan.
Merengek a múlton és csak arra tudok gondolni, hogy egy fejezet vagyok.
Fejezet egy könyvben, másoknak az életében, míg más nekem egy
egész könyv. Talán ez az igazi baj, hogy amíg ti új fejezetet nyittok
a könyvben, addig én elkezdek egy másikat írni és az előző befejezetlen marad.
Lehet azért csinálom mert folytatni akarom, sőt van egy könyvem amiért mindennap
sóvárgok és mindenemet odaadnám, hogy folytathassam, de valami mindig összetöri
ezt az álmom. Nagyon úgy tűnik, hogy az a bizonyos könyv soha nem lesz befejezve.
Talán valaki egy teljesen új fejezetet nyit majd csak nekem és végigvezeti egy egész
könyvön keresztül, talán lehetek valakinek egy egész könyv vagy visszatérhetek
valakinek a könyvébe egy új fejezetben egy régi szereplő képében.
De addig csak egy megálló egy lezárt fejezet maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése