2012. március 5., hétfő

Mi a f...!

Hatalmasat csalódtam. Még is mit hittél? Hogy nem pattanok fel és nem futok ki érted a hídra? Igen? Hát rosszul hitted, futottam a lábammal ami nincs felépülve, most megint roncsra vágtam, csak is miattad, mert azt hittem bajban vagy, de te nem voltál ott, nem voltál sehol, se a tetején, se az alján. Én vagyok a világ legnyugodtabb embere, de neked sikerült magadra haragítanod. Mégis mit képzeltél magadról ?! Hogyan jössz te ahhoz, hogy kétségbeesést és fájdalmat, aggódást hozz az amúgy is roncs életembe egy perc alatt ? Sikerült megint rájönnöm, hogy nem tudok nemet mondani, ha bajban vagy, mert a rohadék lelkiismeretem utána nem hagy nyugodni, de ne izgulj ezek után már semmiközünk nem lesz egymáshoz azt garantálom. Miattad kihagytam egy orvosi kezelést! Tudod mit jelent ez ? Azt, hogy rohadt nagy bajban vagyok!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése